Retail Insights
by ElQual
Lucrurile bune sunt facute de oameni cu oameni, campaniile in-store fiind un pilon important in cresterea vanzarilor si a notorietatii unui brand.
Activitati corelate companiilor in-store
- dezvoltare concept creativ personalizat
- elaborare mecanism campanie
- implementare
- monitorizare si evaluare campanie
- logistica: depozitare, transport, ambalare, manipulare, plan rute
Tipuri companii
- campanii de sampling & push
- sesiuni de testare produs
- promotii pentru consumatori
- programe de stimulare si loializare a fortei de vanzari
- campanii outdoor (universitati, campusuri, birouri)
- caravane
- proiecte sezoniere (litoral, partii etc)
Instrumente cheie

Raportare online
- toate datele introduse in sistem prin intermediul aplicatiei Data Collecting System (DCS) sunt disponibile online;
- datele transmise de catre supervisor, sunt trimise in timp real catre server-ul de date si pot fi vizualizate si agregate;
- raportarea se poate face cu frecventa zilnica, saptamanala sau ad-hoc conform cerintelor si pe baza unor formate agreate anterior cu clientul;

Baza de date si casting online
- baza de date disponibila online permite organizarea casting-ului prin intermediul internet-ului
- accesul se face folosind “user” si “parola” securizate
- casting-ul online prezinta toate detaliile existente in baza de date (inclusiv fotografie) aferente personalului alocat fiecarui proiect
- selectia personalului se face pe baza preferintelor specifice sau a cerintelor proiectului
- Recrutare & Pregatire Personal standardizata la nivel national (sistem de scorare a operatorilor, merchandiserilor si promoterilor)
- Evaluare & Salarizare Personal (sistem de evaluare a prestatiei)
- Baza de date si casting online
- Raportare online
- Baza de date si casting online
- Raportare online